تصاویر زیبا برای طراحی سایت
نوشته شده توسط : طراحی سایت

شاید به جرات می توان گفت در طراحی سایت یکی از مهمترین المان های زیبای تصاویر درون آن می باشد بسیاری از طراحان زمان زیادی را صرف پیدا کردن تصاویر زیبا در مورد موضوع سایت طراحی شده خود می کنند و در آخر آن چیزی را پیدا نمی کنند که می خواهند ما در این مقاله سایت های را به شما نشان میدهیم که شامل هزارات تصاویر از موضوعات مختلف می باشند.

سایت Stock.xchng

این سایت شامل بیش از 400 هزار تصویر زیبا می باشد این سایت هنگامی که کاربر موضوع مورد نظر خود را جستجو می کند طیفی از تصاویر با رزولیشن بالا را برای آن فراهم می آورد.

سایت تصاویر قدیمی

شاید شما در حال طراحی سایت هستید که نیاز به تصاویر تاریخی در آن می باشید این سایت مخصوص تصاویر تاریخی و قدیمی می باشد اگر شما به دنبال دیدن تصاویر تاریخی برای سایت خود هستید قطعا به این سایت سری بزنید.


سایت تصاویر طبیعت

اگر شما به دنبال تصاویر فوق العاده از طبیعت در سایت خود هستید قطعا به این سایت سری بزنید البته این سایت فقط تصاویر طبیعت ندارد و شامل موضوعات مختلفی می باشد ولی تصاویر طبیعت آن بیش از موضوعات دیگر مورد توجه قرار گرفته است .

سایت طراحان و معماران

این سایت مخصوص طراحان و معماران و اشخاصی است که می خواهند از ترکیب تصاویر ، تصاویر دیگری خلق نمایند با کمی جستجو می بینید که این سایت تقریبا تمامی تصاویر آن برای دانلود شامل موضوع های گفته شده است پس اگر سایتی برای طراحی در این زمینه در دست اجرا دارید حتما این سایت را مشاهده نمایید .

سایت مخصوص تکسچر

بسیاری از طراحان به دنبال سایتی جهت دریافت تکسچر بر روی طرح خود می باشند این سایت اختصاصا بر روی تکسچر عکس تمرکز کرده است شما در قسمت جستجو می توانید تکسچر مورد نظر خود را یافت نمایید .

سایت  مخصوص نقشه های قدیمی و مجسمه سازی

این سایت مخصوص کسانی است که می خواهند نقشه های قدیمی زمین را دریافت نمایند و یا مجسمه های قدمی برای چند ده یا صد سال پیش را جستجو کنند ، استفاده از تصاویر قدیمی در بخش های از سایت باعث جذب و کنجکاوی بازدید کنندگان می شود.


سایت مخصوص تصاویر دیجیتال

اگر شما به تصاویر دیجیتال علاقه مند هستید این سایت مخصوص تصاویر دیجیتالی می باشد شما در این سایت می توانید به آن چیزی که از تصاویر دیجیتالی می خواهید دسترسی پیدا کنید .





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: